Potatisterriner

Hej och go morsdag till alla grymma mammor 

Min gubbe ligger sjuk så jag pysslar med annat . 
Jag har återigen städat och organiserat i min klädgarderob , jag har på tok för mycket kläder för garderoben 
Jag måste ta ett köpförbud av kläder ett tag men senast i går klickade jag hem 3 plagg från Shein. Det får bli det sista ….

Det jag söker i klädväg som jag saknar är en oversized blazer / kavaj i typ knall rosa eller orange 
Jag Hittar ingen ……

Jag har tvättat , städat , lagat mat och dammat lite här hemma .

Nu är jag ny duschad och ska kolla igenom veckans jobb och möten . 

I går var vi och handlade kött ,
Både jag och H har varit så sugna på kött sen vi kom hem från Turkiet 
Det vart biff . Sjukt gott kött 

Vi brukar ha tzatziki och chips till men i går ville vi ha typ pommes men det slutade med att vi testade potatisterriner

(null)


 Dom var verkligen goda för att vara frys pryl 

Rekommenderas 

(null)

😛

Vi har börjat titta på bachelorette USA 
Alltid lika kul att gissa på vilka killar hon väljer 

Vi har kollat 5 av 10 avsnitt . 

Veckan som kommer blir hektisk :

Måndag - fredag  jobb
Tisdag - tandläkaren 
Onsdag - sommarfest på Olivia och Lintons förskola 
Torsdag - lacka om naglar 💅🏻 
Fredag - till pamela 
Lördag - utgång … loopen om vädret är ok 
Söndag - vila 
Måndag - hämta Kalle plus alla hans saker i Uppsala , han ska bo här hemma några veckor då det underlättar med skolan och Elin åker till Göteborg och jobbar och hänger lite med vänner 

(null)

(null)

(null)

(null)


 Avslutar med bilder på mina älsklingar 

Love Maria 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0