Renee, klippning och jobb

Halloj 

Jag har börjat 2 tidiga mornar (6.30) och i morse åkte jag hemifrån utan plånboken / telefon  

Jag har känt mig helt lost utan det i dag 

Ingen swish , inget kort , inget BankID , inga pengar , inga parkeringsappar 

Men jag har löst det mesta ändå  men det var väldigt trixigt 

Samtal från jobb telefonen till de jag kunde numret till 
( kunde inte ens Hennings nummer ) men jag kunde max nummer så jag fick sms honom och be honom skicka min gubbes nummer 😂😂
Renee min fina barndomsvän hjälpte mig med parkering i handen 
Vi hängde några timmar och åt frukost ihop 
Så mysigt ( världens bästa tjej ) 

Vi har planerat lite roligt framöver 

Jag har fått massa gjort på kontoret / jobbet innan min semester 
Check på det ✅ 

Jag träffade upp max och barnen 

Max och Linton klippte sig 
Dom vart jättefina 

Före och efter bild på Linton 

(null)

(null)

Efter :

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

Linton var super duktig 

Max vart också jättefin 

(null)

(null)


Vi åt ihop innan vi skiljdes , 💙

(null)

   Bästa fina ♥️♥️♥️


(null)

Långa köer på 73:an i morse , jag vart lite sen till klient 
 

Nu ska jag ta en dusch och sova 

Love Maria 💜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0