Sista Maj

Hej 👋 

KvĂ€ller igen 

Jag Ă„kte hemifrĂ„n tidigt i morse för att hinna till tandlĂ€karen innan morgon mötet 

Jag hade den Ă„rliga kontrollen , tandsten och blĂ€string och sĂ„ tĂ€ckte jag en blottad tandhals som ilade .

2400 kr fattigare  men ack sĂ„ frĂ€scht 

Bra dagar pĂ„ jobbet men alltid mycket innan midsommar för nu börjar alla handlĂ€ggare planera att gĂ„ pĂ„ semester sĂ„ dom vill ha allt klart med uppföljningar och bestĂ€llningar ! 

I morgon börjar jag 7 sen ska vi pĂ„ sommarfest hos barnbarnen ☀

Hoppas vĂ€dret Ă€r med oss 

(null)

     Nya crawingen 
Rostbiff, rostad lök och mayo 
(null)

   Den sista blusen jag bestĂ€llde 

(null)

MĂ„ndag kvĂ€llen var vĂ€ldigt fin och det var mĂ„nga luftballonger utanför balkongen 


Nu ska jag förbereda morgon dagen 

// Love Maria 







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0