Söndag 22/5

Helgen försvann i vanlig ordning 

Barnen sov här i går . Dom somnade kl 19 men jag somnade inte förs efter 00. 

Jag och H kollade en film i går kväll 
Komedi  (Senior year ) 
Inte så bra 




Linton vaknade  04.10 i morse 
Supervaken så vi gick upp från sängen 4.30 


Därimellan har han hostat och snorat så jag fick   totalt ca 4 timmars sömn 

Jag är svintrött just nu 😂


Jag lämnade barnen 10.30 innan jag drog till Tyresö på jobb .

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Olivia har ritat i dag 
Vi gjorde flaggor av pinnar vi hittade ute och teckningar Linton och Olivia ritat 

Jag är så sjukt imponerad av Olivia 

Hon sjunger massa sånger , skriver och läser själv , i dag lärde hon sig cykla själv 
4 år …..

Jag minns inte riktigt men är inte det tidigt för en 4 åring ( 5 i Aug ) ? 

Hon är brutalt smart om man får vara en stolt farmor 



Det vart kp uppdrag x 2 
Bla. Bowling  efter jag lämnat barnen 

(null)

Min klient bowlar på fritiden och är medlem i en klubb så hon sopar gatan med mig plus att jag är helt paj i mina axlar så jag tappade klotet flera ggr . 

Men det var skoj , jag lär få lida i morgon 

När jag kom hem så städade jag , tvättade lite , sms ade mina måndags klienter och lagade lax .

Det vart lax och kokt potatis till middag

(null)


 Nu är vi ny duschade och ska kolla den nya filmen med Liam Neeson 
Blacklights 

Det har hänt lite som jag kan berätta om sen 
Bla hur Kalle mådde efter 2.1 mils löpning  och om Max bil 

Kort variation 
I går när vi hade barnen så upptäckte vi att någon kört på Max bil ( inte vi ) 
Det hände alltså inte när vi hade bilen 
Vi var tyvärr tvungna att ringa Max och berätta så han inte trodde vi hade orsakat det i går 

Detta gjorde så max kväll förstördes i går men oturen vände i dag 

Det kom fram ett ögonvittne som sett vilken bil som kört på Max bil och som tagit reg nummer så nu ska vi anmäla den personen för smitning och så slipper Max självrisken 
Och bilen blir lagad 

Jävla idioter som bara drar 😬


Nä nu ska jag logga ut //  God natt 

Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0