Tisdag morgon / löparmage

Go morgon 

Jag börjar morgonen med handledning 8-10 

Gårdagen var super 👍


(null)

Sista  jobbdagen denna vecka  , jag har tagit en semester dag  i morgon och sen ledig torsdag och fredag 

Skönt 

Jag har saker att göra och sen blir inte vädret så trevligt i helgen så det blir massa serier och mys 

I dag flyttar Elin och kalle in i nya lägenheten i centrala Uppsala 

Vi har erbjudit oss att hjälpa till men Elins pappa kommer ner så han, Elin och kalle flyttar . 
Det är inte jätte mycket saker då dom har en etta med sovalkov 



Kalle mår bättre nu , han fick en så kallad löpar mage i lördags när han sprang Göteborgsvarvet 

Diarré och kramper 

Magen började krångla efter 1,4 mil med kramper och bubblande i magen 

Kalle lyckades springa 1 km till men sen fick han avvika in på avenyn och springa  in på en toa /  diarré delux sen sprang han tillbaka in i loppet 

Han hade jätte ont och massa obehag resten av loppet men han vägrade bryta så han körde på 🏃‍♀️ 

Han klarade det men hela lördag kvällen fick han massa kramper och diarré och blod i avföringen , 
Sen fick Kalle världens skavsår  på det men på söndag kväll mådde han bättre igen 

Dom åkte hem från Göteborg till Uppsala igen på söndagen 

Kroppen fick väl en chock 

(null)



Man kan läsa massa om löparmage på nätet 


  
Min krigare Kalle / du fixade det ♥️


Nu ska jag hoppa i duschen och sen åka på möte 

Det blir klänning i dag igen ☀️

Sen blir det regn jacka 😂😂😂😂

Love IA 💜



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0