16 dec

Jobb och jobb i vanlig ordning men i dag kom jag hem lite tidigare än vanligt , jag valde att dokumentera hemifrån istället för på kontoret 

Det är jättemånga sjuka just nu och mina 3 sista klienter i dag avbokade pga sjukdom,, 
……

Ni som följt mig många år vet att jag älskar julpynt i lagom mängd !!! 

I dag plockade jag fram lite jul dukar , julgardiner och jul matta , jag ska byta här hemma  på fredag …

Sen ska vi julpynta med stakar / julstjärna och julgranen på lördag när barnbarnen ska sova här 

Näst nästa helg är det advent 🕯 

Jag satte upp en ljusslinga i sovrummet i dag 
För Olivia och linton vill ha mys belysning när dom ska sova efter vi läst saga 
Dom ligger själva i sängen och lyssnar på ljudbok efter sagan 

(null)

(null)

 Bytte kuddfodral i de små soffkuddarna 

(null)

  Ser bättre ut in real 😃 

Jag har pratat med mamma några ggr i veckan 
I måndags så byttes alla fönster och balkongsdörrar ut , hon frös sönder  🥶 

I dag var det klart med fönster, lister, persienner och viss panel på balkongerna 
Det  går mot sitt slut 

I dec åker jag ner och ställer ut allt på balkongerna och julpyntar och tvättar allt . 
Den 15/12 kommer städfirman som jag och brorsan gett henne i julklapp 🎁 

Härligt när detta är klart ✅ 

Nu ska vi äta fisk 
Panerad torsk och remouladsås 

Love Maria 😍😍😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0