1:a advent 🕯️


Söndag redan , jag säger det jämt 
En dag ledigt per helg är för lite !!!!


Lördagen var chill 
I dag åkte vi runt 9 till BB / Handen och plockade upp Hennings bil 🚙 
Sen åkte han hemåt och jag åkte och jobba . 

Jag handlade lite hem till Max och Sandra då dom ligger däckade med feber / influensa 

När jag jobbar klart så tankade jag bilen , sen åkte jag till Willys i Sköndal och storhandlade 

Dom hade grymma priser denna vecka 
Billig fläskfilé / det blev 4 st 
Billig julskinka / det blev 2 st a 6 kg 
Billiga ägg 🥚/ köpte 2 kartor a 72 ägg 

Och mycket mer 

Sen åkte jag vidare till Ica Bea , dom hade billig fransyska / 99 kr kg 

Vi var sugna på stek . 
Det blev 2.2 kg stek , ska serveras med hemmagjord gräddsås och potatis 🥔 

(null)

(null)

(null)

(null)

All läsk får stå på balkongen och ägg mm på bänken och kastruller med mat på balkongen 
Ett litet kylskåp är det ända negativa med liten lgh 

1:a advent 

Vi skulle adventsfika med familjen men alla är sjuka så vi får äta lussebulle och tända ljus själva i dag 

(null)

(null)

(null)

  Nu doftar det så gott här hemma 

Jag önskar er en fin ny vecka 
Jag kommer ha fullt upp 

love Maria ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0