Tjo đŸ«¶

Allt vĂ€l ? 

Onsdag i morgon 
Skönt att veckorna gĂ„r undan 


Just nu Ă€r det hektiska dagar , mycket pĂ„ jobbet med nya klienter och klienter som vill byta plats i schemat , möten och privata saker efter jobbet ! 

Veckan som varit = Lunch date , mĂ„lade och kortade ner mina naglar etc.

đŸ’…đŸ» 

(null)

Först tĂ€nkte jag ha jultema men jag Ă„ngrade mig  och körde glitter lila. 

Den 22/12 ska jag lacka om naglarna  igen men dĂ„ fĂ„r det gĂ„ Ă„t nyĂ„rstema hĂ„llet ! 

(null)

             Lax paj pĂ„ date 👌

Mer mat :
 i dag gjorde jag Amerika gryta till middag 

(null)

I söndags sĂ„ gjorde jag stek och grĂ€ddsĂ„s 

(null)

 AlltsĂ„ sĂ„ gott đŸ„„đŸœïžđŸŽ


(null)

Vi hade vĂ„ran sista handledning i dag pĂ„ jobbet för denna termin .  

Just nu Ă€r alla pĂ„ jobbet sjukt trötta 
Jag tror alla lĂ€ngtar efter julledigt 
We need it 😊

GrĂ„tt och trist vĂ€der nu och bilen Ă€r snuskigt skitig 😳😳

Jag ville kika in . Har inte sĂ„ mycket att skriva âœđŸ» 

God natt 
Maria 







Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0