18/10

Herregud , jag hinner inte med livet just nu 
Hahaha 

Bra dagar på jobbet , fick massa Bra kred  av chefen i går och bra besked 🤩

Dagarna består av jobb, mys hemma , massa bra på tv 📺 

(null)

 Stör mig på mannen till höger ( vet ej namn ) 

Just nu kollar jag på Robinson , kustbevakningens , älskar älskar inte , housewife, bachelor Sverige 🇸🇪, kockarnas kamp , bonde söker fru och snart kommer yellowstone . Detta är bara det jag följer nu sen kollar jag och Henning på massa annat kul .


Självklart är det Matintag ibland 🥄

(null)

 Jag gjorde en supergod gryta i söndags 

Här hemma har jag bytt alla gardiner, vi väntar med fönsterputsning till jul pyntet
 ( 1:a advent) 

(null)


(null)

 Trädet är så vackert utanför sovrumsfönstret på 4:e våningen . 

Jag har fått min jullledighet beviljad så jag ser fram emot 12 dagars ledighet . 
Jag är så värd det  🥰 jobbar mycket och har endast 2 sjuk tillfällen på hela året och 1 tillfälle var covid och då var jag tvungen att vara hemma 5 dagar fast jag inte kände mig dålig / den sög , 

Nu längtar jag till lördagen , först pamela den fest 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0