30/10 vinterdäck på 🛞

Hej 

Söndag igen … 

Jag skulle ha jobbat i dag men min kp klient behövde avboka 

Jag åkte till Västberga i morse , 4 km härifrån och bytte mina vinterdäck . Det tog typ 2 minuter . 
Jag hann knappt reagera så var bilen klar ✅ 

(null)

 Skönt 

Killarna bekräfta att mina däck satt stenhårt så det var nog anledningen till att H inte kunde rubba dom 🥹 men nu är det bytt på båda våra bilar 🚙 

Jag tycker om Västberga handelsplats . Dom har Jysk, rusta, bolaget , apotek och ett stort tjusigt Coop . 
Jag handlade på Coop i dag . 

Coop har medlemsveckor , man blir medlem gratis annars tar dom 100 kr för det . 

Jag handlar inte så ofta på Coop för dom är väldigt dyra men hon sa att dom hade bra erbjudanden och mycket gåvor ofta så ja tack 🙏 

I går lördag hade vi Max, sandra och barnen över på bus , middag och fika 

Vi åt Amerika gryta , dom tyckte om det och ville ha receptet / bra betyg på enkel mat 

(null)


Väldigt trevligt att ha dom Här på middag 🥘 


I går fyllde våran fina turk vän Ibo år 
Grattis bästa 

(null)

 Jag grattade via telefon 📞 snäll och go 
Han bor i BB 🎁

Just nu lagar jag kassler , den står i ugnen 

(null)


   Hoppas ni har haft en fin helg / det har vi 

// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0