Dag 2 check ✅

Nu sitter jag i bilen efter min sista dag på kursen ! 

Hjärntrött delux. 

Jag väntar in min massage tid kl 18 ! 
 jaaaaaaa jag kommer somna och njuta 

(null)

   Älskar att hänga på hotellet ,

 suprice när receptionisten ropar mitt namn när jag går förbi och jag ser att det är en barndomskompis till mig från Skogås tiden 
( Petra ) kul att surra lite med henne . Det var många år sen ….


(null)

 Mjukglass maskin  och strössel : vi fick äta hur mycket vi ville . 


(null)

Massa kurslitteratur och nytt kött på benen 
I ämnet 

(null)

Popcorn maskin / man fick ta obegränsat med popcorn 🍿 
Glass maskinen bredvid 

2 lyckade dagar / i morgon är det åter till klienterna 

Nu är det dags att gå upp mot min massös 

Må bäst // Maria 🧡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0