Fredag 14/10

Dagarna går 😄  Halva okt  och Snart Nov , 

snart jul 🎅🏻 

Hur känner ni för det ? 

I dag ska vi bara ha en skön kväll i soffan , vi ska äta kyckling och currysås till middag sen har vi köpt en stor skål smågodis som vi ska mumsa på . 

Veckan som varit har varit intensiv men rolig så det ska bli lite extra skönt med helg nu . 
Jag jobbar  dock söndag igen . 

I morgon blir det en lugn förmiddag , sen ska vi shoppa lite , bla vill jag ha nytt tyg till vår vägg lampa  i vardagsrummet ! 

Jag tycker inte tyget vi har i dag passar eftersom vi har så mycket färger i mattan . 

Jag vill ha ett tyg som är enfärgad eller mer diskret . 

Jag ska ta före och efter bilder sen 

Jag tror vi tar tyg grottan när vi ändå ska åka till Haninge och hämta Olivia och linton . Dom ska sova här lördag- Söndag 
MYS 

Henning behöver köpa nya vindrutetorkare till hans bil på biltema i morgon också 

På söndag jobbar jag med kp ( 2 st ) klienter 


Helgen kommer bara swisha förbi 🤪

Vårat nya vardagsrums bord kom i går kväll 
Vi är nöjda 👌

Skönt med ett mindre bord i vårt lilla vardagsrum.

Det förra bordet var 120 cm långt , detta är 90 cm långt 
Alldeles perfekt 

Vi valde vit och trä färgat eftersom vi har en vit skänk och ett trä färgat matbord 


(null)
 
Min duktiga byggare , älskade ♥️

Henning vill köpa ny matta , enfärgad men jag gillar denna färgklick. 

Om vi köper ny matta till vardagsrums delen så lägger jag kanske min färgklick till matta under köksbordet??



(null)


 Det är 2 lådor  i nya bordet / vi ville absolut INTE ha ett glasbord och bordet vi skulle ha  behövde en varsin låda till oss . 
Det var kravet 

Detta bord var 4000 kr billigare än förra bordet vi hade från MIO  ( det sålde vi ) 

Nya Bordet var Mycket stabilt för dom pengarna bordet kostade . 


(null)


 Litet gulligt bord och praktiskt i vårt compact living life !!!!

Jag är så jädrans nöjd att bo så här … 

Mindre el , mindre att städa och promenader  till söder på 25 min och globen på 15 min . 

Passar mig fint 🤩

(null)

 I dag har H fixat kablarna bakom tv:n 
Det vart så fint . Check på det oxo ✅

Jag var och veckohandla förut , jag har alltid handlat på Ica och framförallt Ica Maxi men nu har jag börjat handla på Willys i sköndal !

En ny stor butik . 

Willys är så mycket billigare känns det som . 

Dom har alltid bra priser i appen och många klipp i butiken . Me Like 

Jag brukar gå igenom appen och välja middag efter de billiga tipsen ! 


(null)


 I dag hade dom tex billigt fläsk så i veckan blir det favvo mat 
Stekt fläsk med löksås 🧅 
Vi ska även äta korv stroganoff , tacos 🌮 och fläskfilé gryta . 
Bra priser denna vecka på taco prylar . 


Nu ska jag gosa ner mig hos gubben 

Love Maria 🌸






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0