Max 30 år

I dag är det min förstföddes födelsedag 🎁 
30 år 
Herre 

Max !  Du är helt fantastiskt och jag är så glad att du är du 🎂

Hoppas du får en fantastisk dag och kväll 

Jag ska jobba sen hämtar jag Olivia och linton på föris så Max och sandra kan fira Max dag själva . 


Det är hektiska dagar , jobb, handling , matlagning mm. 

(null)

Stekt fläsk med löksås i måndags 

Fiskgryta i går 
Båda rätterna är magiska 

(null)

På fredag ska jag lämna in bilen , dom ska byta framrutan som äntligen har anlänt till Sverige . 

Jag hoppas på en lugn helg 

Jag har pratat lite med brorsan senaste dagarna , det är snart dags för zappa att få somna in. 

Han är snart 17 år 

Kenneth ville bara ringa och förbereda mig på att det snart är dags . Zappa är en familjemedlem och var  sunes bästis . 

Vi får se vilken dag det blir ?

(null)

 Mys hund 🐕 


Nä nu ska jag jobba vidare // Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0