Söndag & KP x2

Halloj , jag kom precis hem , nu står jag och gör gryta med kött, rödlök, potatis och spiskummin och bloggar samtidigt ! 

Barnen sov ju här i natt , dom somnade kl 20 och vaknade kl 6. 

Vi gick upp och mös , åt frukost,  Lekte och målade lite innan vi gjorde oss i ordning och gick ut i parken 🍁 blött och eländigt men mysigt ändå . 

(null)

 Morgon mys // Olivia älskar att pyssla 

(null)

 Linton älskar sina bilar 🚗 

(null)

 Underbara färger på vår lilla gård 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

  Gångväg till portingång på baksidan av vårt hus . 
Vi kan gå in på entréplan på framsidan och på plan 1 på baksidan . 


Vi rullade 🚗 mot Haninge kl 10.30 för jag skulle börja jobba kl 11 . 
I dag hade jag 2 kp uppdrag . 

Skönt att få 2 gjorda på samma dag 👌✌️

Nu ska jag njuta resten av kvällen , i morgon har jag långpass 7-19 ( 12 tim ) 

Nästa helg ska jag till pamela och fräscha till utväxten och på lördag kväll blir det 30 års fest för Max . 

All kärlek // Maria 💕






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0