Söndag

 Hej  👋 

Söndag kväll redan !!!! 

En fullspäckad dag ! 


Jag började morgonen med att laga en köttgryta och skalade 3 kg potatis som ska vara till mos och matlådor . 

(null)

Sen tog jag en promenad i ösregnet runt globen/ Enskede 

När jag kom hem så tog jag en dusch innan jag åkte och jobba 

(null)

(null)

 Vackra färger ute 🍁 

(null)

 Hälsar alltid på hästarna på Enskede ridhus 

(null)

 
När jag kom hem från jobbet så gjorde jag maträtt nr 2 , korv i ugn och potatismos. 

(null)

(null)


Nu har vi mat och matlådor för veckan , skönt när man kommer hem sent . 

Vi har ätit middag och duschat nu  . Nu ska vi kolla på någon ny  serie . Vi har precis tittat klart på seriemördaren Jeffrey dahmer 


I veckan har jag APT, möten och lite privata roliga saker .

På lördag ska jag träffa Annica B, ( äntligen ) 
Min vän Annicka har flyttat till Norrland , typ 80 mil härifrån men på lördag ska vi träffas och dricka lite öl 🍺  kul 🤩 

Jag önskar er en fin söndag kväll

// Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0