Torsdag 27/10

Halloj 

Vi hänger i soffan . Henning skulle byta till vinterdäck på båda bilarna nu efter jobbet  ! 

Hans  jobb bil gick smidigt att byta på  men inte på min/ vår bil 🙁

den får jag ta till däckskiftarna i helgen eller på måndag ?

I morgon bitti ska framrutan bytas på vår bil 
Skönt 


(null)

   Min duktiga man ❤️


Jobb och 
Fika på bagarstugan i dag igen 😃

(null)

Bästa fiket i Haninge 
 
I går onsdag var jag med barnbarnen , jag hämtade dom på föris sen åkte vi ner till port 73 och åt på subway , vi gick vidare till Coop och köpte lite gott till kvällen innan  vi gick hem till dom i BB! 

Där hemma fick dom tvätta sig  och  byta till myskläder innan vi mös i soffan och tittade på Rasmus på luffen .  Vi hann spela barnbingo också . 

Max och Sandra hade en heldag själva 
( Max fyllde 30 ) 
Dom var och tittade i butiker , Max tittade på data stolar då vi var fler som samlade till en stol i födelsedagspresent åt honom. 

Sen var dom på spa , dom badade och bastade mm

Dom avslutade kvällen på skybar i Hammarby sjöstad . 

Dom åt god middag och drack lite vin 🍷 innan dom åkte hem taxi hem till oss . 
När dom kom så surrade vi en stund innan jag åkte hem till Årsta 💕


Nu ska jag kolla en film med gubben innan natt natt //  Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0