Torsdag igen

Hej 

Hur är det med er  ? 

Jag startar jobbet kl 10 i dag , i går slutade jag kl 14  så skönt med lite kortare dagar . 

I dag ska jag lacka om naglarna 💅🏻 

Det var inte länge sen jag lackade om dom men jag vart inte nöjd den gången 

1) jag är ingen röd tjej ( svårt med röda naglar )

2) jag har ju gjort ett mönster på pekfingrarna men det är många som kommenterat och frågat om naglacket har försvunnit .
Jag  har oxo stört mig på det för jag tänker likadant , det ser ut som lacket försvunnit…..

(null)

 Ni ser på bilden vad jag menar !!  

Gör om och gör rätt 😂😂

Vet inte vad jag ska välja för färg 🎨 

……
Jag har ändrat dag med pamela , jag ska till henne i morgon istället för på lördag . 

(null)

(null)

 Jag ska inte göra något avancerat, jag ska bara lägga en bottenfärg och fräscha upp barret . 

Det var 3 månader sen jag var hos frissan 
( Pameluttan) 

Det har växt en hel  del på 3 mån . 

(null)


På lördag blir det fest hemma hos Max och sandra , Max fyller 30 år den 26/10 🧡

På lördag har vi som vision att våra bilar ska få vinter pjucken på …  vi får se ? 
Vi tänkte byta däck själva 😂😂😂

Vi kan göra roliga saker för 800 som däckbyte skulle kosta 

Avslutar med en bild på min prinsessa 👑 

(null)

 Den sötaste och klokaste tjej jag vet . 

Sandras Farmor gick bort i natt kl 02 .  då kommer tankarna direkt att en dag ska Linton och Olivia säga farväl till mig och Henning 
När deras farmor och farfar ska dö 😢

Livet har sin gång tyvärr 

Nog om det …..

// önskar er en fin torsdag 
     Maria ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0