Vilken helg

Oj vad den här helgen gick fort ….
Mega trött måndag 

I fredag vart det 2 öl på hjälmaren sen hade vi några vänner över på poker kväll , vi kom i säng runt 4 

Sen gick vi upp vid 11 och åkte till globen och åt lunch och sen hem och fixade oss innan Max fest . 
Vi hade super skoj , samtal och dans 
Det blev sent IGEN 😄

Som man bäddar får man ligga 

(null)

Max blir 30 på onsdag 🥂

(null)

Älskade PK , det blev lite sväng om till leende guldbruna ögon 🤪😂😂

(null)
   
Min fina Kalle 


(null)

   Min fina Elin ( Kalles ) 

(null)

(null)

 Min fina Max 30 år 

(null)

(null)

(null)

    Jag och bästa Kevin 


(null)

 Min viga svärdotter

(null)

 Åååååå

(null)

(null)

(null)


  Åååååååå

(null)

   Sandra & Max 

(null)

Som vanligt så glömde jag fota
Allt som hände 🤣

Ja ja 
Super trevligt 👍🏻🥂

I fredag var jag förbi pamela också och fräschare till håret 

(null)

(null)

(null)

 Det blev
En quick fix denna gång , den 29/12
Blir det super fix innan nyår 


Nu ska jag stoppa in fläsket i ugnen , det blir stekt fläsk med löksås 

All kärlek// Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0