Äntligen helg

En skön och trevlig helg väntar ❤️

Lite jobb i dag sen åkte jag till Ica Bea och veckohandlade ( 2000 kr) 
man får inte mycket för pengarna längre . 

(null)

(null)

I dom 2000 kr  vart det också  blommor 
( Ljung ) ansiktsmask, presentpapper och kronljus . 


(null)

 Ljung på balkongen 🌸


Till middag i kväll blir det lax i ugn med kräftsås . 

(null)

 I kväll blir det mys med min älskling 

I morgon skulle jag ha jobbat men det sköts upp till nästa onsdag kväll . Vi tar kanske någon mysig promenad längst årstaviken istället beroende på väder 💭

På söndag fyller våran älskade Linton 3 år 
Va tiden går ⏳ 

(null)

     2 av mina 4 favvo killar 💕

Presenterna är klara till honom , jag skriver efter söndagen vad han får av oss  🎁 
Kalle kommer också till Sthlm och är med på kalaset 💕

Hoppas ni får en fin helg // Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0