Dagens bilder och RÄTT.

Hej 

Här kommer lite av dagens bilder !

Jobb lunch och  promenad 

(null)

(null)

(null)

En bra dag på jobbet i vanlig ordning 


I dag fick jag Mail från Mio att vi fick rätt i reklamations ärendet med vårt vardagsrumsbord igen !!!!!!

Juni 2020 köpte vi ett dyrt vardagsrums bord på Mio 
Det kostade 6000 kr 

Efter några månader så började skivan bubbla sig och det vart fult i träet 

Då reklamerade vi det och fick rätt , vi fick vänta 6 v så kom ett helt nytt bord och nu har vi haft det i 4 månader och det bordet har också blivit fult 

Reklamation nr 2

Nu när vi reklamerat det så skrev jag att jag inte vill ha det här bordet igen utan pengar tbx eller annan vara på Mio 

Men det gick inte ……

Man måste nämligen reklamera en sak minst 3 ggr innan man får pengar tbx så åter igen väntar vi på ett nytt likadant bord  som beräknas komma om 2 v . 

Trött blir man men det är bara att vänta in det nya // suck 

Sen har vi gjort en anmälan till försäkringsbolaget om en viltskada så nu ska vi få byta rutan på bilen då en fågel flugit in i fönstret , det är en stor repa i fönstret som är på väg mot synfältet!! 

Men problemet där är att just det fram fönster vi ska ha finns inte i Sverige och det kunde ta månader innan dom får in fönstret till bilfirman 

Ja ja 

När ska saker och ting flyta på 😂😂


Nu säger jag god natt // Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0