Dålig sömn 😴

God morgon  eller typ god eftermiddag för mig !

Jag somnade 22.30 och vaknade och gick upp 02.20 
Däremellan så har jag varit uppe 2 ggr . 

Sista tiden så kan jag inte sova . Jag sover ca 3-4 timmar per natt . Det tär på mig  men det är bara att bita ihop . 

I dag är det jobb och sen blir det veckohandling , jag tänkte testa nya stora Willys vid sköndal 
Dom har mycket bra priset denna vecka ! 

I går lackade jag om mina naglar och kortade av dom .  Jag valde en röd blandning 

(null)

   Skönt att ha lite kortare naglar 💅🏻 

I helgen ska det regna så vi blir nog mest hemma , jag är ledig lördag men jobbar söndag . 

Avslutar med bilder på min favvo tjej 
Min docka 🥰🥰🥰
(null)

(null)

(null)

    Önskar er en fin fredag // Love M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0