Fredag - Lördag

Hallihallå

Hur mår ni ? 

I går fredag var det jobb, promenad och sen hämtade vi barnen kl 15 på förskolan 
Mysigt 🌸

Vi åkte först hem hit för att lämna deras väskor sen gick vi ut i parken . 

När dom lekt klart ute så gick vi och åt pizza på torget .
Vi älskar vårt Årsta Torg , alltid massa folk och fontänen är populär träffpunkt! 


När vi kom hem vart det pyssel, dusch och pyjamas 

Vid 20.15 tiden så somnade ungarna och dom vaknade vid 5.40 

Jag är lite trött i skrivandets stund 🤭

Både Olivia och Linton är väldigt pappiga och mammiga just nu / hemkära , så dom ville hem efter frukost 🥞 

Jag lämnade dom i morse , Olivia skulle på gympa 

(null) (null)

(null)

 Morgon mys medans Linton och Henning var och handlade färska frallor till frukost 

(null)

 Våra fina hästar på Enskede ridstall 10 min härifrån 🤗

I dag blir det vila , jag har lite ont i mitt vänster öra . Barnen var väldigt snoriga i går så vi får se om en bacill 🦠 letat sig in i mitt system 😂😂😂 om några dagar 🦠


Saknar mina små hjärtan 💕 redan 

Nu ska jag ta en smörgås 
Hungrig 

Love Maria 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0