Helg , kalas , mys

Hej bästa ni 

Hur e det ? 

Här är det jobb och regn ☔️ 

Nu börjar alla vackra färger träda fram 
Me like 

Helgen har varit helt magisk . Vila , filmer , serier , god mat , shopping , kärlek 🧡 och familj , i går var det kalas för Linton som blir 3 år i dag 26/9 
Vi hade även besök av Elins mamma och pappa , dom kom upp en snabbis och kollade vår lägenhet . Dom var i Sthlm på jobb och sen  var dom i Uppsala och hängde med Kalle och Elin . 
Dom körde hit Kalle och Elin i går innan dom körde mot Göteborg igen 🌸


Lintons kalas 🥳 

Av oss fick han kläder, sängkläder
 ( spindelmannen ) , ryggsäck och en marvel gubbe ( leksak)  Capten Amerika 🇺🇸 

Av Kalle och Elin fick han kläder 
( marvel tryck )


Här kommer lite bilder från helgen 

(null)

(null)

 Jag har lagat wok och lövbiffrullader 

(null)

(null)


 Mysiga kvällar och fina soliga dagar 

Linton 3 år i dag 26/9 
Men vi firade honom i går 


(null)

 Mycket gott 🎂

(null)

(null)

(null)

(null)

  Ni ser ju på kläderna vad som gäller nu 



 Våran coola kille 

Just nu är det bara marvel gubbar som gäller 
Mestadels av alla paket var spindel mannen och Marvel kläder och leksaker 🧸 

(null)

 Tiden springer i väg 

Vandrande pinnar 

Max och familjen har massa stora vandrande pinnar hemma 
Dom förökar sig i mängder 

Jag tycker dom är lite otäcka 


(null)



(null)

 Här har Olivia en på Armen 

I bakgrunden ser ni mina fina svärföräldrar 
Gun och Jörn 
Olivia och lintons  gammel farmor & farfar 


Kom ni ihåg att jag nämnde att jag köpt lite smink för första gången i mitt liv 

Innan kalaset testade jag lite ögonskugga 
Jag fegade och vågade inte ta så mycket färg men ok ändå 

(null)

(null)

 Jag är fortfarande så fräknig så färgen flöt in i min egna hud ton typ 😂😂

Nä nu ska jag jobba vidare 
Kram på er och grattis till min Linton på dagen 
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0