Kraxig

Hej 

Onsdag morgon och jag ska strax hoppa in i duschen , jag börjar morgonen med ett läkarbesök med en klient 

Jag känner mig lite kraxig och trött men jag kör på och hoppas att det inte blir värre . 

Jag hade ju barnen i helgen som var och båda kidsen framförallt Linton drog av några nysningar i mitt fejs hahaha 
Nu är Linton och max dåliga 

I går efter jobbet så fick jag en extra energi ! jag fick ett ryck och dammsög och tvätta soffan och sängen 
Tvättade tyger och sänggavel och bytte rent mm och när jag var klar med det så drog jag ut allt från kylen och torkade ur och organiserade  i kylskåpet 
Faktiskt så fanns det inget gammalt i kylen ! 

Snyggt och fräscht nu 
Känns som man Boar in sig lite till hösten 🍂 
Jag ska ta en sväng förbi rusta någondag och köpa lite nya kuddfodral och ljus mm . 

(null)

(null)

(null)

 Det händer lite här framöver 

I dag kommer kalle ♥️

På fredag - lördag kommer kalle och Elin hit och sover , dom ska på 25 års fest ♥️

På fredag kommer vårat nya bord från Mio 

På söndag jobbar jag 

På onsdag nästa vecka ska jag på heldagsutbildning 

Söndag den 25:e är det kalas för Linton 💙

Den 22/10 är det fest 🎊 💙


Hoppas ni får en fin onsdag // Love M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0