Söndag i Årsta

Hej 

Jag har sovit lite små dåligt i natt . Vaknat 1000 ggr  och lyssnat på ljudbok 

Just nu håller jag på med 2 böcker , en som Henning och jag lyssnar på när vi lägger oss eller i bilen längre sträckor 

Den jag lyssnar på själv nu är :

(null)

Väldigt smaskig om man gillar skvaller och sex 
Han har erövrat en hel del kvinnor och hängt med dom flesta i nöjes branschen 😂


Jag gick upp 5.40 och tog en promenad vid 7 . 
Jag måste börja röra mig mer . Jag blir stelare och stelare  i leder . Det knakar i knä och axlar 

(null)

(null)

Det vart 5 km här i krokarna 

Efter promenaden så har jag lagat 2 maträtter, tvättat 2 maskiner och städat och bytt rent i sängen 

(null)

 En makaronilåda med het shoritzo och bacon 
Och Amerika grytan 


Nu är jag klar och nyduschad och klockan är bara 11.15 
Skönt 


I går kollade vi film 

(null)

(null)


 Unlocked med Noomi Rapace. Den var faktiskt bra och många bra skådisar 
Tummen upp 👍 

Nu ska jag ringa mamma och sen slänga mig i soffan 🌼🌼

Love IA 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0