Tisdag

Hej 

Jag har en lucka nu och tänkte bara kika in 

Här händer inte mycket . Jobb och vila typ.

I morgon har jag en heldagsutbildning på Hotel winn i Haninge 8.30-16 

Vi blir bjudna på frukost, lunch och fika 

Det ska bli kul och intressant 

På lördag jobbar jag , på söndag är det kalas för Linton .  Kalle ska med på Lintons kalas så vi ska  hämta honom på T-centralen . 

Jag gjorde ett nytt recept förra veckan som jag hittade på köket.se 

(null)

 Mycket gott , chili , vitlök och med sweetchilisås . 


Nu ska ni höra , jag har aldrig i hela mitt liv använt smink i ansiktet mer än mascara , kajal , läppstift och ögonskugga.   


Nu har jag för första gången beställt ett mineral puder och ett mineral  foundation. 
Sen om jag kommer använda det är en annan femma . 
Jag har fått tips från en makeup artist som rekommenderade detta mineral puder 

(null)

 Detta märke köpte jag och det var väldigt prisvärt. 

Jag tänkte jag ska öva lite applicering någon dag . 
Jag har ju en del pigmentering i ansiktet som jag ska pröva dölja vid speciella tillfällen 


Sminkar ni er ? 

Det värsta jag vet är att se spacklad ut, 

när man ser ungdomarna sminka sig i dag blir man mörkrädd !!  ( inte alla) 
Det ligger som en tjock kaka i deras fejs . Om jag ska ha smink så ska det se naturligt ut som Möjligt !! 

Fortsättning följer ………
Nu ska jag vidare 


Love IA 💕💕💕









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0