Ulf Lager

Hej blogg vänner 

Jag har en rast just nu , passar på att blogga lite ! 

I går hade vi en heldagsutbildning med psykologen Ulf Lager . En väldigt bra utbildning … vi var 30 st från vårt jobb 
(Boendestöd) och 20 st från 3 gruppboenden 

Vi bjöds på frukost, lunch , fika och glass 🍦 

(null)

  Ulf Lager  leg psykolog 

En Bra utbildning och massa skratt och mycket tankar 💭 

(null)

 Min goa kollega Linda , självklart åt vi glass från hotellets glassmaskin. 

(null)


 Popcorn maskin 🍿 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 
Efter kursen i går så åkte jag och handlade på Ica maxi innan jag åkte hem . 

I dag har jag en lång dag , slutar 18.15 . 
Jag har bla. ett SIP möte med klient 

(null)


Jag avslutar med 2 bilder på mitt lilla ♥️

(null)

(null)

   Gulligaste tjejen på jorden 🌸

Sen får ni en fin bild på min klients katt 

(null)

  Tjejen heter hon 

Jag är inte mycket för katter men jag har flera klienter med katter och den här tjejen och hennes brorsa ( killen )   är 2 favoriter , sen har jag en annan favvo katt bland klienter som heter snö 
En stor kritvit långhårig katt som är den gosigaste och snyggaste katt jag sett ever 
Han är magisk och han är stoooor 🐈‍⬛ 



Jag Önskar er en fin Torsdag// Maria ♥️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0