Min helg

Swishalainen så var helgen slut 

Fredag - lugn och mysig kväll hemma 

Lördag - hämtade barnbarnen kl 10.30 och lämnade dom i morse kl 10.

Vi var hos pamela i går , Henning hjälpte henne att sätta upp en hylla i badrummet , vi hängde och sen flätade hon mig och Olivia 

(null)

(null)

 Look a like 

(null)

   Fint 


(null)

(null)

(null)

(null)

 Älskade Linton 


(null)

(null)

(null)

(null)

 Min älskade byggarebob 

(null)

 Vår underbara vän Pamela ♥️

(null)

  Dockan 

När vi kom tillbaka till Årsta så tog vi en promenad till nya parken vid Johanneshovs backen 

Där hade dom fått en jätte platta som man kunde ligga på eller springa på !! Den vart populär 
Jag la mig på den och Henning gav fart och jäklar vad jag gled av . Den lutade neråt på ett ställe och då gled jag av …  man är ju smidig som en valross ( vilken syn ) 
Jag ramlade bakåt och slog i rygg och huvud men det gick ok 

Hahaha  fy fan…  
Tur att mina nya solglasögon höll för dom for i väg 

När vi var klara i lek parken så tog vi en promenad till torget , jag och Henning tog en öl i solen och barnen en glass . 
Sen shoppade vi lite på en loppis på torget 
Olivia köpte kristaller och linton en action gubbe . 


När vi kom hem så gjorde Olivia lite mysigt på balkongen , jag stekte pannkakor. 
Vi åt ute på balkongen 


(null)


(null)

 På kvällen tittade vi på Harry Potter innan jag nattade barnen 

Dom har sovit bra i natt 

(null)

Man saknar barnen  jättemycket när man lämnar dom . 

Linton vill dock att vi ska ha en större lägenhet så han kan få eget rum här hemma 
Hahaha 

😜 

Söndag - lämnade barnen kl 10 i bb vid 10.20 plockade jag upp min klient för kp uppdrag . 

Vi handlade och tog en fika ☕️ 
Alltid lika trevligt ….  Den klienten jag har i dag är en sån person som jag klickat med , en superskön brud i min ålder som är lika vild och tokig som mig 

Mycket skratt när vi ses . 

I dag hittade vi inte min bil på maxi parkeringen , 2 virriga hönor 🐓 

Nu håller jag tummarna att jag får tillbaka min bil i morgon eller senast tisdag 


Jag önskar er en fin ny vecka 

Kram Maria ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0