PĂ„sk 🐣 2023

Hej 

PĂ„skafton i dag 
PĂ„sken vart inte riktigt som jag tĂ€nkt mig 

Jag har varit dĂ„lig och fĂ„tt stĂ€lla in flera saker 

Barnbarnen skulle komma pĂ„ fredagen och vi skulle ha Ă„kt till GĂ„lö och grillat och myst med vĂ€nner 
Det sket sig 

I dag skulle vi ha trĂ€ffat nĂ„gra andra vĂ€nner och tagit nĂ„gra öl men jag har sprĂ€ng huvudvĂ€rk och enormt trött fortfarande 
men vi kom i vĂ€g till vĂ„r Ă„rliga pĂ„skfrukost hos svĂ€rförĂ€ldrarna i allfall 
SĂ„ himla mysigt 
Det Ă€r verkligen en tradition đŸŁđŸ„°

Nu ligger jag i soffan och chillar 

Jag Har hĂ€ngt ut Ă„rets första tvĂ€tt đŸ§ș pĂ„ balkongen 

Vi har Gjort en kycklingsallad . 

HĂ€r kommer lite bilder 

(null)

Finnboda 
 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Jag ser inte sĂ„ jĂ€kla pigg ut đŸ«Ł

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 I dag pĂ„ frukosten saknade vi 
Preben och kicki , Thanya och Thomas 
Kalle och Elin + Eva  och sjĂ€lvklar Ove som inte finns med oss mer 😒

Kalle och Elin Ă€r i hamburgsund pĂ„ det ena landstĂ€llet och firar pĂ„sk med Elins familj 



   Jag önskar er alla en fin pĂ„sk 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0