16 Augusti / sista blogg dag

Hej på er 

Jag har bestämt mig för att sluta blogga , 
I allafall för nu !!!!!

Kontot får stanna kvar om jag får ett infall igen senare men just nu är det inte skoj längre 

Jag hinner inte med den, jag vill inte dela allt med alla osv . 

Jag har haft bloggen i väldigt många år 
( 14 år ) 

Mest för min mammas skull då hon kunde följa med min vardag men hon ser inte längre , sen självklart för att kunna gå tillbaka och kolla minnen och för barnbarnens skull .

( det kommer jag sakna mest ) men då får instagram sköta den biten …..


just nu känner jag att jag endast kör instagram och snap 
Mitt konto nedan 


Insta : Mariaahoglund 
Snap : mariahoglund22


Jag säger ödmjukast HEJ DÅ 

Ps 
Grattis saga på din födelsedag 🎂 i dag  och till mina trogna läsare , va rädda om er 

// Love IA 






Kommentarer
Postat av: Susse

Sämst på att kommentera. Men vad tråkigt att du ska sluta blogga, den enda jag följer o gjort i många år trots att jag inte ens känner dej 🙈 Du verkar vara en sån härlig person ⭐️

2023-08-20 @ 19:36:12
Postat av: Susse

Sämst på att kommentera. Men vad tråkigt att du ska sluta blogga, den enda jag följer o gjort i många år trots att jag inte ens känner dej 🙈 Du verkar vara en sån härlig person ⭐️

2023-08-20 @ 19:36:12
Postat av: Susse

Sämst på att kommentera. Men vad tråkigt att du ska sluta blogga, den enda jag följer o gjort i många år trots att jag inte ens känner dej 🙈 Du verkar vara en sån härlig person ⭐️

2023-08-20 @ 19:36:13
Postat av: Susse

Sämst på att kommentera. Men vad tråkigt att du ska sluta blogga, den enda jag följer o gjort i många år trots att jag inte ens känner dej 🙈 Du verkar vara en sån härlig person ⭐️

2023-08-20 @ 19:36:14
Postat av: Susse

Sämst på att kommentera. Men vad tråkigt att du ska sluta blogga, den enda jag följer o gjort i många år trots att jag inte ens känner dej 🙈 Du verkar vara en sån härlig person ⭐️

2023-08-20 @ 19:36:15
Postat av: Susse

Sämst på att kommentera. Men vad tråkigt att du ska sluta blogga, den enda jag följer o gjort i många år trots att jag inte ens känner dej 🙈 Du verkar vara en sån härlig person ⭐️

2023-08-20 @ 19:36:16
Postat av: Susse

Sämst på att kommentera. Men vad tråkigt att du ska sluta blogga, den enda jag följer o gjort i många år trots att jag inte ens känner dej 🙈 Du verkar vara en sån härlig person ⭐️

2023-08-20 @ 19:36:16
Postat av: Susse

Då ska jag följa dej där istället 😃

2023-08-22 @ 16:27:20
Postat av: Susse

Då ska jag följa dej där istället 😃

Svar: 💜💜💜💜💜
Ia None

2023-08-22 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0