Sunny beach

Hej på er

Vi är alltså i Sunny beach i Bulgarien .

Herregud 
Denna vecka har bestått av FEST 
Detta är en fest stad delux 
Vi har tagit det chill 1 kväll , jag är totalt sliten  Hahahaha  
Vädret har varit ok , dåligt väder 2 dagar hittills , 

Vi har mött många roliga människor , en kväll slutade vi här hemma med ett roligt par i vår ålder från England 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 
Dom åkte härifrån 6 på morgonen 

(null)


Det blir lite sol på dagen ,  middag på kvällen och bad i havet . 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vår balkong 

(null)

(null)

 Djannys  //  det är en väldigt tjusig restaurang, det är lång kö för att få bord där , i kväll kom vi in och jag är inte imponerad!!!!!!

Tjusigt men maten var sådär i mitt tycke 

Nu är vi på hotell rummet kl är 22,45 , blir en llugn kväll . Jag har fått 100 moskitos bett så jag kliar sönder mig . Det är värst på benen 


Jag hoppas ni mår bra 😊 

Må så gott 
Skriver mer när vi kommer hem om några dagar 

God natt 😴 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0