3 Feb / Pamela fyller

Halloj 

Nu startar min mini helg , jag jobbar söndag och jag tänkte ha barnbarnen i morgon så jag får njuta av min fredag 


Soligt och jävligt kallt ute men solen gillas 👍🏻

Veckan har varit bra . 

Pratat med brorsan , hjälp mamma med sjukresor till syncentralen , varit i Tyresta , lagat mat osv . 

I dag 3/2 fyller min gäri år ( Pamela) 

(null)

 Vi är bjudna till henne i kväll, 

inte bestämt oss än dock …..
Men om vi åker dit så tar vi bilen 🚗


Kalle mitt lilla 💓 hjärta är snart klar med sin utbildning till digital marknadsförare 

Han har 14 veckors praktik kvar men det stora Examen arbetet är klart ✅ 

(null)

(null)


Kalles examen arbete var till denna kund 

(null)

Meanima.se

Kul 🤩 

Jag är så stolt för att han gjort detta . 
Nu får vi se vad som händer efter praktiken 


Nu ska jag strax åka 

Jag har blivit hembjuden till en fd ungdom från FT  tiden . Som nu blivit en vacker kvinna som jag är så stolt över . En riktig järn lady med skinn på näsan och ett ♥️av guld 

Fina Della 
Det ska bli skoj att se hur hon bor och surra massa . 

Trevlig fredag önskar jag er 

Ps 
Grattis Pamela mi amour 

Hörs senare // Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0