Fredag & Lördag

Hej 

Härlig fredag och lördag , hoppas ni har det fint ? 

I går var jag hemma hos Della 

Hur vi känner varandra stannar här men det är en helt fantastisk tjej som blivit en fantastisk kvinna som jag har följt och haft kontakt med i många många år . 

Hon är så jävla hållkäften grym på många sett vi har så mysigt när vi pratar och ses . 
Vi klickar otroligt bra . 

Så Stolt över henne på ALLA plan  👌💕

(null)

Della och hennes sambo Jonny med barn bodde så fint 👍🏻
Vilket ställe  och Jonny , vilken fin kille ⭐️

Hoppas ni inte ser min skitiga vita bil som syns i hörnan 🤓


D och J hade det jättefint hemma , Della bjöd på god Lunch 
Pad thai / smutt 

Vi surrade några timmar innan jag var tvungen att dra vidare. 

(null)

(null)

(null)

Här var vi lite seriösa 

(null)

Sen sket det sig !!!!  😂😂😂

Jag fick en jättefin palett blomma av Della 
Den gör sig fin i mitt vardagsrumsfönster 

(null)

(null)

   🌹🌹🌹🌹


På kvällen tog vi det bara lugnt . Vi tittade på serier, Henning somnade en stund så jag passade på att titta på hotell romantik på SVT 

Par i + 65 som vill hitta kärleken 

(null)


Jag såg 3 avsnitt , dom är såå gulliga 

Jag har 2 favoriter 😄
Marja ( tror jag hon heter ) en liten gullig dam i vitt hår och vita glasögon och Göran som mist sin fru för 2.1/2 år sen ( som typ sörjer fortfarande) han blir rörd när han pratar om sin fru han levde med i 46 år 

Han e tystlåten men har blommat upp lite efter en kväll med en kvinna i fjällstugan. 

Så härligt program , hur dom ser på kärlek mm.

(null)

   Han på bilden som masserar har jag lite svårt för // lite slemmig 

Det första jag ser i avsnitt 1 är en kvinna som jag har haft ett samarbete med i ett tidigare jobb jag hade . 
Gulliga Ewa // lycka till 😉 
Hoppas hon och alla andra damer hittar någon kärlek 


Vi tittade på film också 
🎥  🍿 

Nya Black Panter 2 - Wakanda forever 
Den var bra men inte lika bra som 1:an 

(null)

klart sevärd 👌

Jag började lördagen med en liten promenad i området 

Kallt men sol ☀️ 

(null)

(null)


Vid 11 hämtade vi barnbarnen, vi var på Olivias Gymnastik 🤸‍♂️ sen åkte vi och åt lunch innan lite shopping 

🛍️ 

(null)

(null)

(null)


 Olivia är så duktig ❤️

 hon går ner helt i spagat 
Det hon tycker är svårast är att stå på händer och hjula. Annars är hon helt  orädd 

(null)

 Linton lekte med mitt troll på min nyckelknippa ! 

Trollet har suttit på min knippa i minst 25 år 


(null)

 Gulliga killen som jobbade på subway i port 73 skrev detta på lintons macka för att han såg att Linton hade Bolibompa draken i handen 

 Extra plus till en som bjuder  lite extra på sig i jobbet , ler och är engagerad i mat gästerna 
Guld stjärnor ⭐️🤩⭐️

Vi var på Lindex, leksaksaffären och sen åkte vi till rusta 
Där somnade Linton i kundkorgen  😄😂

(null)

    Våran snälla solstråle ☀️☀️☀️❤️❤️❤️

Han fick tatueringar som han vägrade släppa taget om trots att han sov 😴 

När vi lämnat barnen så åkte jag och H vidare till Globen 

Henning handlade ett par snygga byxor 
Kap 

(null)

(null)

(null)

 Rea , byxorna hade kostat 1800 men var nersatt till 900 kr//   love REA 

Nu är vi hemma , vi myser bara med lite tända ljus, tv och god soppa till middag 
Lugnt och skönt 

I morgon bitti är det jobb igen 

(null)


 Jag önskar er en fin lördag 

All kärlek 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0