Namnsdag

Go kväll 

Då har man namnsdag i dag 28/2 
vem bryr sig egentligen 😂😂😂

Jag kikar in men orkar inte göra ett längre inlägg . Allt detta med branden och allt fix runt omkring och alla kostnader har tagit lite på mig  . 

Hjärntrött delux , allt detta roddande  plus massa på jobbet , genomförandeplaner, nya klienter,  2 uppföljningsmöten samt hjälpa en klient med en överklagan ! 

Man känner att man lever ….

I går var jag och hämtade min hyr bil 

Det blev en Peugeot 208 , en kul bil men jag saknar min pärla ❤️

(null)

(null)

 Ovant med en annan bil . 

Det kan ta upp till 6 v innan jag får tillbaka min bil  eller om jag får en likvärdig tillbaks om pärlan inte går att Saneras. 


Så här fin var min bil i dag när den kördes ut från garaget av bärgare 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


 Jag har hunnit fixat fötter och naglar . Jag kortade ner mina naglar 💅🏻 

(null)

Före 

Efter 


(null)

Kort med lite färg 

(null)


Lite matlagning har jag hunnit med 
Lax med kräftsås och potatis 



(null)

(null)

Nu ska jag borta mina tänder 🦷 och sen blir det ljudbok 


God natt // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0