Denna vecka

Hej blogg vänner 

Börjar kännas tjatigt när man bara skriver att man jobbar . Men så är det 
Jobb jobb jobb 
Sen hemmet , handling och matlagningen …

I helgen måste det bli lite vila och så måste jag åka till mamma och hjälpa henne med en del saker , bla papper och försäkring efter Luddes bortgång . 

Får se när jag hinner det ! 

Jag har inte mått jättebra denna vecka 

Jag har fått någon slags allergisk reaktion med klåda och torrhet i ögon , på ögonlock och hals 
Varning för fula bilder 

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag misstänker 2 saker  som kan ha utlöst detta , jag ska utesluta dom någon vecka framåt och se om det blir bättre 

Jag äter allergi medicin 💊 och den blir man trött av men klådan på ögonlocken och halsen avtar lite i allafall . 

Någon som fått något liknande ? 

Jag är ju över 50 och är i klimakteriet så kroppen gör lite som den vill just nu 😏
Suprice varje dag 😜


Love Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0