Inbrott i bil / lång helg

Hej 

En bra jobb dag på jobbet  , lite slirigt på vägarna bara . Jag är klar med precis allt i dokumentation , gp och samtycken och akt checken är grön 👍🏻✌️

Natten mot torsdagen var fördjävlig , jag sov Max 2-2.1/2 timme till och från under natten  . Låg och lyssnade på ljudbok hela natten … 
Jag hade ont i magen och massa gaser . 



Trött som fan kom jag ner till garaget i morse och öppnade bilen som vanligt och ser en jäkla röra i bilen 
Det tar ett tag innan jag hajjar ….

Va sjutton har hänt ??

Inbrott i bilen men ingen åverkan på bilen 

Polisen tror att någon haft en störningspryl som gjort att inte bilen har låst sig typ . 

Vad vet jag ? 

(null)


Även om jag glömmer låsa så låser sig min bil själv efter  40 sek 

(null)

(null)

Så här fin var min bil i morse … 

Jag Hittar inga fel på bilen och inget är stulet 
Hoppas det var en engångsföreteelse !!!

Dom hade tagit upp luckan med säkringarna 
Vet inte om dom försökt sno bilen … 
Alla fack var utrivna mm 
Rörig bil 🚗 

Det var tydligen en till bil i garaget som dom varit inne i utan att förstört något . 

Så trist , 
Jag har polisanmält det ……. 

Efter jobbet fick jag äntligen träffa mina älsklingar 

(null)

(null)

 Vi tog en fika på SNAP 

Mysigt ..  prat , kramar och pyssel 

I kväll tar vi det lugnt , det ska bli skönt att sova i kväll 


Love Maria ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0