Jobb . Avatar / trött 😴

Hej gott folk 

Orkar typ inte blogga nu , orkar typ ingenting mer än det jag måste 

Jag har inte ens träffat barnbarnen på 11 dagar , det har typ aldrig hänt förutom på semestern . 

Min influensa sist har tagit kol på mig 
Trötthetens jävla morsa är på besök 
Sover typ 10-12 timmar per natt och benen är som bly . 

Kom precis hem från jobbet . 

I går åkte julen ut . Henning tog bort julgranen och alla tillbehören och jag bytte gardiner , mattor och tog bort julsakerna ( väldigt lite) 

Vi tog även sista julskinkan och gjorde en stor pyttipanna !!!!  Super gött 

(null)

(null)

 Jobb i morgon och sen ska jag träffa barnen 
( hoppas jag ) 
På lördag ska vi se nya Avatar på VIP bion på Mall of Scandinavia 
Kul ……..

Det var evigheter sen vi tittade på bio 


Om 14 dagar fyller Kalle 25 år ! Tiden går 

Han håller på med sitt examen arbete nu 
I juni är han klar med sin utbildning 

Nä nu ska jag umgås med gubben

// Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0