Lördag och söndag

Mys dag i går , Kalle , Elin och frida skulle till Sthlm på party på Olerys 12 
( globen ) 

Kalle 25 och Micke 25 . Dom var 16 st 

Henning hämtade dom på centralen och körde dom till 12:an 
Sen var tanken att dom 3 skulle sova här . 

Vid 3.30 tiden i natt hade jag inte hört något från dom så jag sms ade Kalle och frågade om dom var ok ? 

Inget svar …..

Jag blir orolig när inte barnen hör av sig för det gör dom jämt när man ringer / sms:ar 


Vid 4.30 ringde Kalles kompis som bor här i närheten och frågade om vi kunde hämta Kalle och en kompis hos honom 

Dom / Kalle var bra sliriga och dom hade somnat där och K ville bli av med dom 
Hahaha 

Sagt och gjort så hämtade H dom kl 5 i morse 

Jag slängde i grabbarna vatten och vätskeersättning , dom kraschade direkt och sov till 12 i dag ! 

Elin och Frida hade bestämt sig att dom ville åka hem till Uppsala på kvällen men Kalle ville hänga kvar i Sthlm så dom splittrade på sig på natten men Elin och Frida missade sista tåget så dom tog taxi till Uppsala för 1600 kr 

Varför ringde inte Elin mig ?? 

Jag kunde ha kört dom hem 
🤪 tokiga tjejer 

I dag har jag pulat hemma , lagat Amerika gryta , lagat skinksås med pasta och stekt massa hot shoritzo till veckans matlådor 

Jag har jobbat lite med papper och nu myser vi bara , tänk om veckorna kunde  gå lika fort som helgen 

I morgon ska jag lacka om naglarna och fila ner dom , det var 6 v sen så nu är det dags !

Det får bli en ljus färg 
Lila eller rosa är favoriten 

(null)
 
Så här hemska är dom nu // usch 

Veckan som kommer är hektiskt! 
möten , lunchdate, nagelfix, kalas , kp uppdrag mm.

Avslutar med en bild Max skickade till mig i går 
Första träffen med min stora ( läs lilla ) 
kärlek Olivia 
Detta några timmar efter hon föddes . 
Min fina söta kloka roliga mini kärlek 🧡 

(null)

Olivia och farmor  2017 
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Jag önskar er en fin ny vecka 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0