Operation FIX

Hej 


Äntligen rev jag ut allt från min garderob 

Jag har alldeles för mycket kläder som bara hänger i vägen 

Jag städade och dammade i garderoben sen började jag sortera 

Sommarkläderna  la jag i 2 stora korgar . Dom kläderna går jag igenom innan resan till Turkiet i slutet av MAj 

(null)

Sängen innan jag slängde fram alla kläder 

(null)

(null)

Sen var det dags att sortera ! 

Sköna tröjor
Blusar
Klänningar 
Byxor 
Kjolar
Myskläder / pyjamas 
Koftor/ stickat 🧶 


Jag har samlat ihop 2 säckar med det jag ska ge bort 
1 till Sandra och 1 till kåtis 

(null)


Nu är det ordning och reda ( ett tag ) 

Nu blir det gött med lunch 🥙 

Det jag skulle behöva investera i är kanske ett par jeans eller ljusa byxor , jag har mest svarta byxor ……

Det blir roligare att shoppa när det är fint i garderoben 

(null)

  Min julklapp av älsklingen , dom får vänta till våren 

I kväll ska vi se film och vila 😉

Love Maria 🥰




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0