Sista dagen på 1:a månaden

Yes !!!

Februari i morgon, känns lite  närmare våren 
Hahaha 

En mycket bra dag , bra morgon möte med kollegor på kontoret 

Ärendedragningningar, Nya anställda som ska börja , genomgång av IBIC , skratt och dokumentering . 

Jag hann även med ett KP uppdrag efter jobbet + att jag gjorde en jätte gryta med gulaschsoppa …

Den är så sjukt god …

Den kokade i 2 timmar och sen serverade jag den med varmt vitt bröd ( doppade ) 🥖 

Nedan ser ni mitt egna recept . 

Potatisen och paprikan lägger jag i de sista 30 minutrarna . 

Smutt 

(null)

Jag hade ca 2.1/2 kg högrev 

(null)

………..

REA. 

Jag hittade lite kläder till barnen på rea / perfekt 👌 

Pyjamas till Linton och klänning och magtröja till Olivia . 

Det är alltid lättare att hitta kläder och leksaker till en tjej 

Håller ni med ???


(null)

(null)

 Magtröja  60 kr 

(null)

Pyjamas - 70 kr 

(null)

 Klänningen - 79 kr 
I kollege tyg 


Klänningen har stora härliga blommor i typ Marimekkomönster 
Me like 

Dom vart glada ♥️♥️

Nu ska jag ta en dusch 🚿 

God natt 
Maria 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0