Söndag & Kalle 25

God dag ! 

Jag har lunch just nu och ska äta en smörgås 🥪 

I går söndag jobbade jag , det var trevligt med båda mina klienter ( KP ) 

Efter jobb vart det handling och matlagning 

Jag gjorde hemma gjord mos med köttsås 
( en köttfärssås på bara köttfärs, kryddor 🧂 buljong och grädde )

Sen testade jag ett nytt recept 
Kyckling lasagne 

Jag vart INTE jätte förtjust . 😏

Dels för tomatigt och dels så kryddade jag jävligt starkt .  Massa chili 🌶️ 

(null)

(null)

(null)

 Jag hoppade över soltorkade tomater 🍅 

(null)

(null)

  Detta vart göttigt👍🏻


Jobb i dag , började 7 i BB och slutar 18. 

Jag har precis dokumenterat klart ✅ 

Nu har jag 3 klienter kvar från 14-18 


I dag är det ingen vanlig dag , Kalle blir 25 år 
Herre ……  
Tiden går 
I sommar är han klar med sin utbildning och det är dags för honom att börja jobba igen 




(null)

 Grattis my love ♥️ 

Nä nu ska jag hänga lite med kollegorna 

Love Maria 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0