Torsdag


Jag lever , jag har jobbat , varit hos mamma , haft mål och resultats möte med chefen som gick super 👍🏻

(null)

Måndag morgon 


Jag har betalat alla räkningar och storhandlat 

(null)

 Så här kan det se ut en onsdag när man kommer hem från jobbet . 

Mamma :

Det var så konstigt att komma hem till mamma när inte Ludde mötte mig i dörren . 
TOMT är rätta ordet 

Mamma är så ledsen . 😞


Vi fick massa gjort 

Lagat mat, städat , ringt massa samtal , ordnat med Luddes livförsäkring, rensat kyl, plockat bort julen och bytt gardiner , apotek beställt sjukresor och handlat mm mm 

Det gjorde henne gott med lite sällskap 

(null)

(null)

Julgardinerns veck 


(null)

Vi var på fabriken i Sparreholm 
Massa fint 

(null)

Mamma gör köttfärslimpa 

(null)

(null)


(null)

Post , samtal och räkningar ✅ 

(null)

(null)

Nu ska jag duscha och i väg till jobbet 

Önskar er en fin torsdag 

Love Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0