Uppsala

Hej 

Barnbarnen sov här i går , vi lekte, åt pannkakor och tittade på Nils Karlsson pyssling.  

(null)

Barnen sov gott men INTE jag …

Asså min sömn är katastrof. Sover typ 4 timmar per dygn och jag är såååå trött och så lättirriterad 
I natt somnade jag 03.30 och vaknade av Linton kl 6.30 ( 3 Tim ) 
Piss jobbigt 
Känns som om man åldras snabbare 😄🫣

I dag var jag på apoteket och köpte melatonin, vi får se om det kan hjälpa något . 


Vid 10 tiden i morse åkte vi till Uppsala och kom nyss  hem från Uppsala , det var så mysigt 

Vi beställde hem lunch och sen fikade vi 
Tårta och kärleksmums . 

(null)

8 lite små galna i deras lgh på 35 kvm 

Haha röj 

(null)

(null)

 Älskar deras söta lgh 

(null)

Alla åt olika , barnbarnen ,  Elin och kalle tog pizza , Max och Sandra tog kebab och ris 
Och jag och Henning tog burgare 
🍔 
(null)

(null)

 Linton och Olivia älskar Kalle och Elin 
Barnbarnen är fortfarande lite blyga för Elin 

(null)

(null)

Kalle fick nya adidas Boost skor och ett par adidas byxor 

(null)

På måndag när Kalle fyller år (25) 
Så ska dom ta in på spa hotell 

(null)

Ute på Lidingö 
❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nu vilar jag i soffan , jag ska lägga mig tidigt i kväll , jobbar i morgon 

Love IA 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0