19 Juli

7 arbetsdagar kvar sen ledig 24 hela dagar 
Längtar 
😜 

Vi startar första semesterdagen med konsert 
🎵 
Gyllenetider på Sthlm stadion 

Bra start 

Jobbet flyter på , mycket möten men skönt att få allt klart innan semestern. 

Annars är allt som Vanligt ! 

Lägger upp lite bilder som ligger på telefonen 

(null)

Herpes blåsor , alltid vid stress och sol 

(null)

  Min älskade 

(null)

(null)

Mina skitungar 

(null)

Hittade detta avengers glasögon fodral på bortskänkes 

Jag hämtade den till Linton 

(null)

 Fika och kiss pause på cirkel k mellan klienter 

(null)

 Köttfärssås ( endast grädde och kryddor ) med hemma gjord mos . 

(null)

Just i skrivandet stund är Max , Sandra och barnen i Örebro . Dom ska till vattenlandet lost city 


Det har varit väldigt oroligt i brandbergen sista dagarna 

I fredags sprängde dom en port precis bredvid min sons port 

Max satt och spela data på natten och hela huset skakade till sen plingade polisen på dörren och tog massa uppgifter och informera om händelsen . 

(null)

(null)

(null)

(null)

I går kväll var hela brandbergen full av polisbilar då någon sett en man med en pistol i centrum ?


(null)


Mycket skit överallt just nu !!!!!!!!

Hoppas ni har det fint , 
Har ni haft semester eller väntar ni på något gott 


Nu ska jag jobba vidare 
Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0