Lördag

I dag har vi en skön dag hemma , vi tittar tv , tvättar och bara latar oss 

I morgon blir det bad med barnbarnen , Kalle kommer hit från Göteborg 
Jag måste laga lite mat i morgon för veckan 

(null)

 Nyss åt vi rostad bröd med rostbiff, stark majo och rostad lök 🧅 

I går mös vi ute, vi tog några öl och någon tiqula 

(null)

Min älskling har fått  ögoninflammation 🥺

(null)

Söta örhängen från ur&penn 

(null)


(null)


    Oj oj 

Vi har köpt biljetter till Gyllenetider på Stockholms stadio den 28/7 . Det är samma dag vi går på semester (bra start ) på semestern 

Nu ska vi kolla en dokumentär om mc gregor UFC 
Han e grym, vilken jävla fighter men sen tycker jag att det är en sjuk sport . 

Avslutar med en bild på min bror med familj 
Dom är på party på franska rivieran där Tuva jobbar 

(null)


Love Maria 😘

O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0