Sista gången på föris

Hej 

Så var dagen kommen . I går fredag var det Olivias sista dag på förskolan . I Aug går hon över till skoldelen. 
♥️

(null)

(null)

 Vad hände liksom ?? 

Vi firade lite i går , efter att Max och Sandra hämtat barnen så mötte dom oss vid vattnet vid Årsta dal. 
Det blev god middag och lite fina sommarpresenter till barnen ! 

Vi åt på primo cio cio 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

   Bus unge 💚

(null)

(null)

(null)


 Efter middagen tog vi med oss barnen hem så Max och Sandra fick en ledig kväll 

Vi mös hemma med lek, dusch och filmen om spöket  casper 🥰

Barnen somnade vid 21 tiden , jag somnade 02.30 . Låg och lyssnade på poddar. 

I morse hade vi en mys morgon, vi  hann en sväng till parken innan jag lämnade dom i Haninge . Jag skulle jobba i Haninge i dag . 
Kp klart ✅  
Det blev lite shopping i dag . 

Kappahl ska stänga igen i Haninge c , det fanns inte mycket kvar men jag hittade en snygg jacka , trosor och cykelbyxor. 
Sen hittade jag en jättefin sak till Olivias födelsedag 🎁 hon fyller 6 år den 7/8. 

Besök i Haninge c i dag . 

(null)


Nu ska vi se om vi kan hitta en bra film till kvällen . 
För första gången på länge så är det lite kalla vindar så en filt åkte på i soffan för jag vill inte stänga balkongsdörren 

Go kväll
Maria 💕💕💕💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0