Tisdag 4/7 & film

Hej på er 

Kom precis hem , ska laga lax till middag 

Fy fan va dyrt det är med lax men jag är sjukt sugen på det i dag så det fick gå ! 

Det flyter på bra på jobbet , jag  ligger i fas med allt . 
Fått ny klient i veckan , en annan klient vart överflyttad till helg stöd 
( jag har ej helg ) på BS jobbet 


2 genomförandeplaner gjorda i dag 
Älskar när allt flyter !! 

Allt annat är som vanligt , pratat med mamma i telefon länge i dag . Hon har det lite kämpigt just nu ! 

Kalle mår fint i Göteborg, dom var på museum i dag då det regnar i götet .

Mini familjen med barnbarn mår bra 😊 

(null)

Dom var på match i söndags 


(null)


Vi kollade på en exorcist film i helgen 

(null)

 Gillar man skräck / exorcist filmer så rekommenderar jag denna ! 


Nu ska jag fortsätta med middag 

Hoppas allt e bra med er, har ni börjat er semester ? 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0