Torsdag 😍

Halloj 

Full rulle i dag men kom hem vid 18 och gubben kom hem 19. 

H  jobbar på Arlanda nu så det blir långa dagar och viss övertid . 
Nu kör vi 2 veckor till sen är det vår tur med semester 🥰


Jag har planterat lite pallet blommor efter jobbet …

Jag klippte ner min enorma palletis som jag fick av Della och satte i vatten glas förra veckan , nu hade dom fått rötter så jag planterade dom i jord .

(null)

Från vatten glas till kruka 

(null)

(null)

(null)

Kommer ni ihåg pelargonerna jag köpte på Ica maxi i mitten av juni för en billig peng ?

Dom skulle ha kostat runt 149 st ( dyra ) men dom hade blommat klart då och såg rätt trista ut , hon i kassan sa att jag kunde få dom för 25 kr st och hon sa att dom kommer börja blomma igen ? 

Fram tills för 2 v sen var jag skeptisk men sen sa det pang bom !

Nu kommer det  så mycket stora fina knoppar på blommorna 
Varje kruka har mellan 8-12 knoppar och några har redan slagit ut 

Ett bra köp 

(null)

(null)

  Älskar pelargoner 

I morgon efter jobbet så ska jag in till söder , 

för några månader sen hittade jag en super snygg linne klänning som var svin dyr 

1500 kr i fin ljus rosa …. 

det kändes dyrt där och då . 

Jag tänkte åka in och se om den finns kvar och om jag har tur så kanske den är på rea ??

Jag vill ha den till Gyllenetider konserten den 28/7 . 

I helgen ska vi åka bort med barnbarnen, vi ska ta in på Hotel med pool och lek 
Barnvänligt hotell ….
Mysigt 

På måndag ska jag träffa pamela , vi ska mysa hos henne efter jobbet, hon ska hjälpa mig med lite fix .  sen är det full rulle resten av veckan med jobb och kp 
Ska kötta görnet nu så jag kan koppla bort allt sen . 


(null)

Min fina  vän 💋

(null)

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

Kalle var hemma söndag - måndag 
Han kom lika fort som han försvann . Kul att se han en snabbis 

💕💕💕

(null)

(null)

 Bilden ovan var från lördagen i Göteborg 

Nu ska jag ta en glass och kolla lite tv 

Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0