Fredag

Hej 
👋 

Jag sitter i Albyberg på Kia och väntar på min bil 🚗 
Tid för service kl 7. 

Jag har tappat det helt med bloggen . Jag har aldrig tid , ingen motivation längre alls 

Det blir mest att man skriver att man jobbar . 


Sista veckan har det varit möten, jobb, hjälpt mamma med samtal / fix  och lunch date . 

I dag ska vi ha barnen och i morgon är det jobb igen . 

Ledig 1 dag denna vecka 

Det är 4 veckor kvar till semester och nu är man lite orolig att solen ska ha lyst klart i Aug månad  Hahaha 
😜 

Vi har inga planer än . Vi gör det som känns bäst då beroende på väder mm. 

(null)


(null)

 Bagarstugan 

(null)

 Tacobar 

(null)

Bagarstugan 💘

(null)

 Bilden ovan är från smögen häromdagen 

Kalle och Elin är kvar i Göteborg, just nu är dom på Hönö 
Där vi var 1 vecka förra sommaren 
Mys 

Kalle blir kvar till den 9/7 sen börjar han jobba igen i Uppsala 

(null)

 Micke, Spencer och Johanna har åkt hem till Stockholm 


Vi har köpt massa glass i glassbilen 

(null)

(null)

Varit  på massage 

(null)

 Druckit god cava 

(null)



I dag blir det restaurang för att fira att detta är Olivias sista dag på förskolan , vår stora tjej 

Nu börjar hon skolan till hösten 

Olivia , Max och linton har ledigt nu v 27-32 
6 härliga veckor med sommarlov 




Jag önskar er en fin helg 

Love Maria 💕






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0