Min bror

Jag har haft en utekväll med min älskade bror 
Herregud gud vad jag älskar den  personen 🌷

Snäll, lugn , klok och bara en person med hjärtat ♥️på rätt ställe 

Han e så go 
Vi är så lika 
Vi pratade en del om vår barndom 
😏

Vi sågs vid slussen och tog en barrunda mot söder 

Trevligt 😜

Vi åt och drack och njöt av en skön kväll 

(null)

(null)


På väg in till stan , fina restaurangen 2 små svin hos oss i Årsta 

(null)



Götgatsbacken 

(null)

(null)

(null)

  Vet ej vart detta var  hahaha 

(null)

Vi besökte bla French och sailor bar sen tog vi en krog på götgatsbacken , där fastnade vi till hemgång 
Me French 

 
(null)

Skön kväll 

(null)

Här kommer brorsan med båten från Vaxholm 


Mysig kväll 

Nu är jag hemma 
Lyssnar på lite reggae och tar en kall öl 

🍺 

Love Maria 💛



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0